لعنت به من

لعنت به من

تو چه میدانی ...

از شب هایی که دنیا دور سرم می چرخید...

اما من با تمام قدرت ، به دور تو می چرخیدم؟!

تو چه می دانی ...

از روزهایی که بغض های دنیا برای من می ترکیدند...

ومن ، بی توجه ،با همه وجود ،برای تو می خندیدم...؟!

تو چه می دانی...

 http://cdn1.bipfa.net/i/attachments/1/1336148670969591_large.jpg

کهنه شراب کهنه شراب، امشب بال و پرم بده
حرف نگفته خيليه، جرات بيشترم بده


امشب می خوام حرف بزنم، خنده کنم، گريه کنم
لطفی کن ای ساقی و می، چندين برابرم بده


امشب می خوام مست بشم عاشق يک دست بشم
بدون تو نيست بودم امشب می خوام هست بشم


امشب پروبال دارم، شور دارم، حال دارم
امشب تو اين سينه دلی، خوشا براحوال دارم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 5 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: